2014. május 7., szerda

14.Fejezet

Hello everybody! Nagyon boldogságos vagyok! Jönnek a vélemények és gyarapodtunk két új feliratkozóval! Szuper! És kaptam negatív véleményeket is. Nem baj. Örülök,hogy nem vagytok elfogultak. Legközelebb írjátok meg,hogy mi nem tetszett és azt is,hogy mi tetszik. Előre is köszönöm.:)♥  Xx.


14.Fejezet 

*Claire szemszöge*
Reggel nagyokat pislogva,boldogan konstatáltam,hogy hol vagyok és,hogy kivel. A szemem hozzászokott a fényhez és mosolyogva néztem az engem átkaroló fiúra. Ő még mélyen aludt ezért óvatosan próbáltam kibújni öleléséből. Jó pár percbe beletelt de megoldottam és a konyha felé igyekeztem. Csináltam magamnak egy kávét és átvonultam a nappaliba. Helyet foglaltam a sötétkék heverőn. A tévét kapcsolgatva elfogyasztottam az italom. Az ajtó nyikorgását hallottam. Odakaptam a fejem és Zayn botorkált ki rajta. Kócos hajjal,egy fekete Calvin Clein boxerben és egy szintén fekete pólóban. Kuncogva néztem ahogy próbálja megtartani az egyensúlyát. Álmosan felém lépkedett és leült mellém. 
-Jó reggelt!-nyomott egy puszit az arcomra amitől automatikusan elpirultam kicsit,de aztán én is köszöntöttem. Minden olyan mint régen. Vagyis majdnem.. -Mit nézünk?-szakította meg gondolatmenetem.
-Csak kapcsolgatok. Nem megy semmi normális.-ezzel tovább is kapcsoltam egy hirdetős csatornáról. Kapcsolgattam párat míg bejött a Comedy Central és azon néztük az Így Jártam Anyátokkal-t. Mindketten imádjuk. 
-Reggelit?-álltam fel hirtelen mert időközben megéheztem.
-Jöhet,-mosolygott pimaszul
-Te is,segíteni.
-Oké,oké.-állt fel nevetve,majd követett a konyhába. 
-Mit együnk?-ültem fel a pultra.
-Nem tudom.-kinyitotta a hűtőt és pár perc nézelődés után megszólalt.-Melegszenya?
-Nekem jó.-leugrottam a pultról és nekikezdtünk. Megcsináltuk a szendvicseket majd betette a sütőbe. Mikor készek lettek leültünk az asztalhoz elfogyasztani a gusztusosan kinéző ételt.
Zayn csak hümmögöt és ebből levettem,hogy nála is sikert aratott akárcsak nálam. Evés után felálltam és elkezdtem mosogatni.
-Mit csinálsz?-nézett rám hitetlenül. 
-Minek látszik?-nevettem.
-Hagyd csak majd megcsinálom.
-Nem! Megcsinálom. Nem nagy dolog. 
Nem mondott semmit csak odajött és segített. Csak nem hagyta rám. Mindegy. Reggeli után mondtam,hogy le szeretnék tusolni és el is vonultam addig Ő visszament a nappaliba tévézni. Épp kiértem a fürdőből Zayn szobájába egy szál törölközőben amikor a telefonja csörögni kezdett a komódon. Megfogtam és akaratlanul is megnézem a képernyőjét amin Harry neve villogott. Kirohantam a nappaliba de nem találtam Zaynt,ahogy a konyhába sem így felvettem.
-Haló?
-Szia..Zay.. Claire?
-Szia Harry. Igen én vagyok az.
-Oh hello. De miért te veszed fel Zayn telefonját?-hallottam hangján az értetlenséget.
-Öhm..én csak..- dadogtam össze-vissza,ekkor Zayn lépett be az ajtón és gyorsan átadtam neki a telefont. Átvette és beszélni kezdett de előtte végigmért. Én pirulva bementem a hálójába és felöltöztem előző napi ruháimba. A fürdőben kifésültem a hajam és visszasétáltam Hozzá. Éppen akkor tette le a telefont.
-Bocs,de mennem kell. Azért hívott Harry mert próbálnunk kell..
-Semmi baj. Úgyis ideje már mennem.-odaléptem és megöleltem.-Majd beszélünk.
-Oké. -kikísért az ajtóig majd elbúcsúztunk.
Hazafelé tartottam és azon aggódtam,hogy Harry ne értse félre ezt a helyzetet. 
Egész nap unatkoztam. Lara munkát keresett. A fiúk próbáltak. Aron dolgozott. Anyuékkal sem tudtam skypeolni mert dolgoztak,az öcsém pedig a barátnőjével volt. Mivel nagyon unatkoztam egy hirtelen ötlettől vezérelve felöltöztem és elindultam.



Össze-vissza bojongtam Londonban és - bár hűvös volt - élveztem. Sétáltam a hűvös,szeles Londoni utcán amikor a telefonom játszani kezdte a jól megszokott csengőhangom. Elmosolyogtam. Imádom a Coldplayt. Régen mindig azt hallgattuk Zaynnel. Megnéztem a képernyőt majd felvettem.
-Szia.-hallottam meg Harry vidám hangját.
-Hello. Hát te? Nem próbáltok?
-Már nem. Figyu.. azt akartam kérdezni,hogy este nem jössz át hozzám? Csak összeruccanunk..dumálunk,hülyülünk,piálunk,filmezünk ilyenek..ott lesznek a srácok meg még két csaj. Eljöhetnétek a Larával,ha van kedvetek.
-Öhm. Oké megkérdezem de szerintem neki sem lesz ellenvetése. Mikorra menjünk?
-8-ra.
-Oké. Akkor ott. Szia.
-Szia.
Hazaérve barátnőmmel megegyeztünk,hogy elmegyünk. Fél hat körül éhesek lettünk így rendeltünk kínait és egy Jóbarátok rész nézése közbe elfogyasztottuk,majd készülődni kezdünk. Mivel csak egy kis találkozó,nyugis,dumálós,így laza öltözéket választottunk.
Mikor késznek nyilvánítottuk magunkat elindultunk Harry lakásához. Amikor odaértünk,csengettünk és pár másodperc után Zayn jelent meg az ajtóban akin látszott,hogy van benne egy kis mennyiségű pia.
-Sziasztook!-köszönt majd megölelt mindkettőnket, utána pedig beljebb tessékelt minket.
A tágas házban már ott ültek a fiúk és - számomra - két ismeretlen lány. Mindkettő gyönyörű volt. Az egyik göndör barna hajú csinos lány. A másik is gyönyörű volt,ő egy szőkés-vöröses hajú dekoratív lány kissé kihívó ruhában.
-Sziasztok! Danielle Payzer!-nyújtotta felénk mosolyogva  kezét a barna.
Mi is bemutatkoztunk neki majd a vörös lépett hozzánk.
-Mia Lacey.-nyújtotta kezét - ő is - mosolyogva. Szimpatikus volt ő is bár egyből feltűnt,hogy a dekoltázsa mélyebb volt a kelleténél.Neki is bemutatkoztunk majd odasétáltam Harryhez és egy gyors puszit nyomtam a szájára.
-Szia. 
-Szia. Örülök,hogy eljöttél-húzott magához és rendesen megcsókolt.

-Örülök,hogy meghívtál.-néztem rá amikor elváltunk egymástól.
Az elkövetkezendő háromnegyed órában ismerkedtünk,piáltunk,beszélgetünk. Amikor már mindenkiben volt egy "kis" mennyiségű alkohol Louis feldobta az ötletet,hogy üvegezzünk. Leültünk körbe a földre és egy sörös üveget fogott kezébe Lou. Ragaszkodott hozzá,hogy ő kezdjen mert övé az ötlet. Nekünk mindegy volt így pörgetett és már előre féltem a játéktól..

7 megjegyzés:

  1. Várom a kovetkezo részt :) imadom xxxx

    VálaszTörlés
  2. szia kitettelek :) http://egyizgisztori.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Őszinte leszek veled és nekem nem tetszik a blog! Először még úgy voltam vele,hogy tökre jó ,de ahogy olvasom nem tetszik!
    Nem tetszik az,hogy a csaj először Zaynbe szerelmes aztán hirtelen mégsem mert elfelejti mert ott van Harry. Meg ha Zayn a nagy szerelme akkor miért nem vele van együtt? A fejezetek pedig nagyon rövidek! Ha írok egy blogot akkor már úgy írom h írok kb 10 mondatot mert ennyi időm volt! Ennek nincs értelme! Ha egy blogot vezetek akkor úgy csinálom,hogy a részek viszonylag hosszúak legyenek.
    Olvasni fogom hátha javul vagy más lesz de nem nagyon tetszik!
    Csak őszinte vagyok! #sorry

    VálaszTörlés
  4. Szia!! SOS segítség kéne!! Ezeket a ruhás képeket(amiben a csaj fotózkodik) Hoonnan töltöd le????????
    Am kövit gyorsan ^^

    VálaszTörlés
  5. Szia!! SOS segítség kéne!! Ezeket a ruhás képeket(amiben a csaj fotózkodik) Hoonnan töltöd le????????
    Am kövit gyorsan ^^

    VálaszTörlés
  6. Szia. Igazából mindet máshonnan. Itt-ott találtam képeket. Bocsi:/

    VálaszTörlés